Asiakastarinat

Olemme ylpeitä itsestämme ja lehtemme kertoo sen

Asiakaslehti on omaleimainen tapa lähettää tervehdyksemme asiakkaille ja eri sidosryhmille, sanoo Asfalttikallio Oy:n toimitusjohtaja Antti Kalliomaa.
Lue koko tarina täältä

Tuoteperhe ei kehity ilman hyvää brändiä

Hyvä brändi syntyy rohkeudesta ryhtyä luomaan tulevaisuutta ja erottautumisesta kilpailijoista, sanoo JH-Centerin toimitusjohtaja Jouko Heinonmäki.
Lue koko tarina täältä

Myyntimiehen tärkeimmät työkalut Hm-Medialta

KH-Koneet on maamme johtavia maanrakennuskoneiden maahantuojia. Innostava asiakaslehtemme on ylpeyden aihe, kertoo Petri Haverinen Kh-Koneilta.
Lue koko tarina täältä

Viimeisimmät työnäytteemme

Vatupassi Asiakaslehti 2018

Vatupassin 52-sivuinen asiakaslehti kertoo Vatupassin arvoista, Vatupassi-perheestä ja yhteistyöstä asiakkaiden kanssa.

Talosyke Asiakaslehti 2018

Asiakaslehti no 3. Uuden yritysilmeen myötä lehdestä tuli raikas kattaus tarinoita asiakkaista, työntekijöistä, toimintatavoista ja palveluista.

Centeriin-lehti 2018 no. 2

Paljon mielenkiintoista tarinaa Jh-centerin pitkistä asiakkuussuhteista, tuotteosta ja uudistetuista palvelumalleista.

Kobelco Center

Uusi Kobelco Centeri aukesi Vantaalle. Suunnittelimme ja toteutimmme yritysilmeen, lehtimainokset ja www-sivut

Hk-Koneen ilmeen uudistus

Uudistimme yritysilmeen, esitteet, lehtimainonnan & www-sivut

Sisäilmasepät

Kotisivut ja brändinrakennus

Lasi Saarinen

Verkkosivuston suunnittelu ja rakentaminen

Konepaja Tekopa

Hm-Media suunnitteli ja toteutti Tekopan pikateko-palvelun mainonnan sarjakuvan muodossa.
huhti 25
2018

Asiakaslehti on omaleimainen tapa lähettää tervehdyksemme asiakkaille ja eri sidosryhmille, sanoo Asfalttikallio Oy:n toimitusjohtaja Antti Kalliomaa.

Ihmiset ovat nykyään niin kiireisiä, että asiakkaiden muistaminen on menettänyt merkitystään ja keinot siihen ovat käyneet vähiin. Sähköiset uutiskirjeet tai henkilökohtaiset tiedotteet hukkuvat Internetin tietotulvaan ja jäävät vaille huomiota, mies tuumaa.
Asiakaslehti on oiva väline todistaa asiakkaillemme mitä olemme tehneet ja mihin kaikkeen kykenemme.

Asfalttikallio Oy nousi kuin Fenix -lintu tuhkasta, asfalttialan suurien tekijöiden joukkoon vuonna 2012. Ala oli hieman ”ryvettyneessä” maineessa ja silloinen kilpailutilanne aiheutti alalla jopa kannattamatonta liiketoimintaa. Asfalttikallio investoi heti voimakkaasti nykyaikaisiin, tehokkaisiin ja ympäristöystävällisiin koneisiin. Ne olivat tärkeitä investointeja, jotta yritys saatiin heti samalle viivalle kilpailijoiden kanssa tai jopa hieman viivan yläpuolelle. Asfalttikallion konseptina oli alusta saakka pitää organisaatio kevyenä, mutta samalla tehokkaana. Töihin palkattiin alojensa parhaat osaajat ja yritystä lähdettiin pyörittämään taloudellisesti terveellä pohjalla. – Kun konekanta on nykyaikainen ja henkilöstö koostuu vain ykköskentän pelaajista, on alalla mahdollisuus pärjätä, Kalliomaa totesi jo yrityksen alkumetreillä. Nyt, viisi vuotta myöhemmin miehen visiot ovat käyneet toteen ja Asfalttikallio Oy toimii terveellä pohjalla ja on maamme merkittävimpiä alansa toimijoita sekä työllistäjiä.

Haluan vielä korostaa, että ainut asia joka tällä alalla ratkaisee, on asiakastyytyväisyys, Kalliomaa sanoo. Laitamme aina kaikkemme peliin, mitään tai ketään säästämättä ja tyytyväinen asiakas on ainut maalimme, hän toteaa.

Oma lehti

Oma lehtemme on meidän käyntikorttimme ulospäin. Se on käyntikorttimme ja selontekomme niin sijoittajille, vakuutusyhtiöille, henkilöstölle kuin kaikille muille sidosryhmillemme.

Kerromme asiakastarinoissa, kuinka ammattitaitoisia olemme ja eritoten, kuinka ammattitaitoisia asiakkaamme ja tilaajamme ovat. Lehti kertoo juuri sen, mitä olemme ja mitä teemme, Antti Kalliomaa sanoo.

Saamme lehdestä suoraa palautetta. Monet väittävät lukevansa sen kannesta kanteen, mutta mene ja tiedä, mies naurahtaa. Meiltä kysellään usein, että voiko lehtemme tilata kotiin tai toimistolle, olivat he alaltamme tai eivät. Emme kaipaa suoranaisesti palautetta, haluamme lehdellämme kertoa missä mennään.

HM-Media valikoitui lehtemme tekijäksi yhteistyökumppanimme suosituksesta. Me annamme heille valitsemamme jutunaiheet ja he tekevät siltä pohjalta valmiin lehden. Ei meillä ole aikaa istua palavereissa ja suunnitella sisältöä tai ilmettä, emmekä me edes osaisi sitä, Kalliomaa sanoo. Sitä varten on ammattilaiset omilla aloillaan ja mielestäni HM-Median väki edustaa oman alansa parhaimmistoa.

Meillä ei ole tapana kahlita ketään, vaan HM-Media tekee lehden omalla tavallaan ja se tapa sopii meille.

Jatkamme samalla konseptilla hamaan tappiin asti, Antti Kalliomaa toteaa.

Kiinnostuitko?

Olemme vahvasti kone- ja tekniikan aloille suuntautunut asiakaslehtien sekä digimedian ammattilainen. Alatuntemuksemme on hyvä ja niin toimittajamme kuin taitosta ja tekniikasta vastaavat ovat kaikki raudanlujia alansa osaajia. Soita ja piipahdamme paikalle. Suunnitellaan yhdessä teidän talolle sopivaa viestintää.

Keitämme myös kahvit mielellämme toimistollamme, jonka löydät Hämeenlinnan ytimestä, Turuntie 4.