Meillä on HM-Median kanssa hyvin samankaltainen arvomaailma, toteaa Pasi Sallinen Karkkilan Painopalvelu Oy:stä.

Olemme sopivan pieniä yrityksiä, jotta kykenemme palvelemaan niin yhteisiä asiakkaitamme, kuin kumpikin omiaan joustavasti ja reagoimaan heidän toiveisiinsa nopeasti. Lisäksi molempia yrityksiä johdattaa ehtymätön halu tehdä ammattimaisinta mahdollista työnjälkeä. – Tiedän, että niin Painopalvelun, kuin HM-Mediankin tekijöillä on vankkaa urheilutaustaa ja uskon, että halu olla parempi kuin kilpailijat, kumpuaa sieltä, Sallinen toteaa. Meitä ohjaa ehtymätön kunnianhimo, joka näkyy tekemisessämme ja on lopulta asiakkaidemme etu. Hyvä keskusteluyhteytemme sekä HM-Median tuottaman materiaalin korkea taso takaavat aikataulujen pitävyyden. Me teemme yhdessä asiakkaillemme edullisimman tehokkaan markkinointiratkaisun.

Vankalla kokemuksella kehityksen kärjessä

Karkkilan Painopalvelu perustettiin vuonna 1990 Pasin isän Markku Sallisen toimesta. Markku oli jo tuolloin visionaari, joka uskoi alan mullistukseen tekniikan osalta. Hän työskenteli vieraan palveluksessa, mutta halusi perustaa oman yrityksen juuri siitä syystä, että hän uskoi digitaalisuuden valloittavan perinteisen painoalan. Hyvä palvelu, nopeus ja tehokkuus olivat hänen mottonsa. Pasi Sallinen jatkaa isänsä jalanjälkiä, eikä ole muuttanut yrityksen ajatusmaailmaa.

Isäni aloitti ”tyhjästä” ja panosti ennen kaikkea palveluun, joten kyllä meillä on jopa velvollisuus kunnioittaa samaa perinnettä, mies tokaisee. Oman toimintamallimme ansiosta yritys on pärjännyt alati kiristyvässä kilpailussa.

Me ymmärrämme ja kunnioitamme asiakkaiden toiveita. Usein he heräävät myöhään, että ”messuthan ovat jo viikon kuluttua ja tarvitsemme sinne materiaalia”. Meillä on kyky ja ennen kaikkea halu reagoida nopeasti, Pasi kertoo. Koskaan vielä ei ole yhdenkään asiakkaamme aikataulut sakanneet meidän takiamme, eikä tule sakkaamaan, mies lupaa.

Painotuotteet edelleen ehdoton markkinointiväline

Kymmenkunta vuotta sitten sanottiin, että painotuotteet ja paperinkäyttö loppuvat kokonaan. Ala kokikin notkahduksen, mutta nyt se tekee hurjaa paluuta. Sähköiseen markkinointiin ollaan ”turruttu” ja jopa kyllästytty. Sähköisen markkinoinnin tehokkuus kuvataan jo heikoksi.  Viimeisimpien tutkimusten mukaan tyylikkäästi toteutetut esitteet ja asiakaslehdet ovat halutuimpia markkinointivälineitä myyntirintamalla. Ne ovat tyylikkäitä ja antavat yrityksestä sekä tuotteista laadukkaan, halutun kuvan.

Vaikka median kenttä on laajentunut, koetaan nykyaikaiset printtituotteet nopeaksi ja tehokkaiksi markkinointivälineiksi sekä ennen kaikkea edullisiksi. Alan kehityksen myötä vaihtoehdot ja mahdollisuudet ovat kasvaneet huomattavasti. Paperille voidaan nykyään folioida, laminoida ja kalvoittaa melkein mitä vaan, haluttiin niihin sitten mattapintaa tai säihkettä.

Asiakkaiden kannattaa tutustua mahdollisuuksiin, Pasi Sallinen opastaa. Ennen tilattiin aina samaa kuin viimeksikin, mutta nyt pitäisi osata tutustua mahdollisuuksiin, sillä ne ovat lähes rajattomat, hän toteaa.

Keskitetty markkinointi on nykyaikaa. Oikein kohdistettu esite tai asiakaslehti tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin lehtimainonta. - Olemme tehneet vuosien yhteistyötä asiakkaidemme kanssa ja tutkineet markkinoinnin tehokkuutta, Sallinen evästää. Näyttävä esite tai asiakaslehti mielenkiintoisella sisällöllä toimii varmasti, hän lupaa.

Kuvikset:


Kuva 8355:

Kuva 8329:
Nykyaikaisella digitekniikalla saadaan ihmeitä aikaan ja vielä hyvin nopeasti, Pasi Sallinen toteaa. Tuotteisiimme on saatavissa upeita erikoisviimeistelyjä erilaisin pintakalvoin ja folioin, kuten kulta- ja hopeafolio, kirkas Sleeking -kalvo tai SilkyTouch -mattakalvo.